Bli treffsikker – Nå dine mål!

Har du ofte lurt på hva kundene og markedet egentlig synes om din bedrift?
Med å ha konkret kunnskap om dine kunders problemer, ønsker og behov kan du lettere sikre en treffsikker salgsprosess.

Go2Market har utviklet en forbedringsanalyse som vil gi deg:

  • En klar forståelse om hvordan dine kunder oppfatter din bedrift.
  • En tydelig tilbakemelding på hva de synes om dine produkt/tjenester og servicetilbud.
  • Et innblikk i din bransjes trender og kundenes fremtidige behov.
  • En konkret ToDo liste på tiltak som vil forbedre din relasjon til eksisterende kunder.
  • En mer treffsikker salgsprosess.

Det du får av analysen er en praktisk tilbakemelding med forbedringspunkt som gjør fremtidig planlegging enklere. Med denne analysen vil du og din organisasjon få en konkret ToDo liste med forbedringstiltak basert på direkte tilbakemeldinger fra dine kunder. I denne prosessen vil vi også gå inn i din bedrifts interne bedriftskultur for å finne ut om det er et gap mellom din bedrifts oppfatning og dine kunders oppfatning av dagens situasjon.

Med en forbedringsanalyse vil det også ligge en tilnærmingsmodell på hvordan dine ansatte bør tilnærme seg de forskjellige nivåene i din kundes organisasjon. En innkjøpssjef vil ha en annen prioritering for å kjøpe fra deg enn en bruker eller administrerende direktør. Din presentasjon av et tilbud bør skreddersys ut i fra hvem du snakker med.

Ta kontakt. Det første møtet er uforpliktende, men kan være det første steget til en mer treffsikker salgsprosess.

Som medlem i Go2Market vil du ha 25% rabatt på denne tjenesten.